تبلیغ عجیب سید جواد هاشمی برای شبکه های ماهواره ای + فیلم

تبلیغ عجیب سید جواد هاشمی برای شبکه های ماهواره ای + فیلم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
ویدیو منتشر شده از تبلیغ سید جواد هاشمی بازیگر مشهور برای شبکه های ماهواره ای را ببینید.

سید جواد هاشمی بازیگر مرد مشهور ایرانی که او را به واسطه بازی در فیلم های جنگ و شهید شدن می شناسیم در اقدامی جالب برای یک شرکت خرید خانه در دبی که در شبکه های ماهواره ای و اینستاگرامی تبلیغات گسترده دارد، تبلیغ کرد.

ویدیو منتشر شده توسط این شرکت با حضور جواد هاشمی را تماشا نمایید:


اخبار گوناگون در برخط نیوز
ناشناس ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
پول را روی سنگ بزاری سنگ اب میکنه

ناشناس ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
آقای هاشمی گل هستن

شاهان ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲
بیچاره 1ریالی توهم؟؟جواد بدبخت

ناشناس ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
آقای هاشمی عاقلتر ازاین حرفاس .خیلی ایرانی تاجر تو دبی داریم که تجارت میکنن منظور آقای هاشمی چیز بدی نبوده
ناشناس ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۸
اقای هاشمی شماکه بسیجی بودین! شماکه کربلایی بودین! شماکه درخط مقدم جبهه وجنگ بودین! چطور سرازدبی دراوردین؟؟بخاطرپول؟ اگه پول داشتم همون کاری که شمادرفیلم اخراجیهاکردین وسیگارروسرش ریختین منم همونکاروباشما میکردم حاجی گرینوف!!!

عبد ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
اونقدر از ایشون گردن کلفت تر داشتیم که لغزیدن و از قطار انقلاب پیاده شدن که در برابرشون جواد هاشمی عددی نیست. خدا عاقبت هممون رو ختم بخیر کنه.

معصومه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
اصلا بهتون نمیاد ازاین تبلیغا

عجب ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
تا طلوع دیگر بدرود دیگر به طلوع افتاب هم اعتباری نیس ببینید حاصل تشویق های شماست جای فیلم نگاه کردن میشستین کتاب میخوندید که حمایت کننده این افراد نشید

joker ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
افرین به حرفت ایولا،،،،،، ماها ایرانی ها البته بلانسبت بعضیها که کتاب میخونن و فهمیده هستن ماایرانیا فقظ روی احساسات تصمیم میگیریم و اصلا عاقلانه نگاه نمیکنیم به گفته این دوستمون کتاب بخونیم که حداقل بدونیم کی رو تشویق میکنیم،،،،،،، این اقای بازیگرم پول دیده همه چیز رو فروخت هی هی هی!!!!
علی ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
واقعا متاسفم که اب تو آسیاب دشمن وهابی ریختید ..مردم توی خرید و تهیه پول شونه تخم مرغ موندن تو حرف خرید میلیاردی و خروج ارز به نفع کشوری میکنی که چشم دیدن ما ایرانی هارو ندارن ...!!!

نجاریان ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴
ایشان قبلا هرکاره ای بوده ، جبهه بوده ، بسیجی بوده یا .... مربوط به آن دوران است و وظیفه اش را در برابر کشورش انجام داده است . حالا شغل ایشان بازیگریست . یک روز شاید در نقش یاران امام بازی کنه یا در نقش یک آخوند باشه . اما روزی هم شاید در نقش شمر یا قاچاقچی یا رئیس مافیا یا فردی معتاد بازی بکنه . چه ربطی داره ؟ شغل ایشان بازیگری است . پول می‌گیرد که نقشی را بازی کند ، به اعتقاداتش چه ربطی دارد؟ اگر سرمایه های ملت به سمت دبی و ترکیه جاری شده ، مقصر کس دیگریست .