این بازیگر زن ایرانی هم کشف حجاب کرد؟  + عکس

این بازیگر زن ایرانی هم کشف حجاب کرد؟ + عکس

۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس برخط پلاس - پردیس احمدیه بازیگر جوان سینمای ایران عکس جدیدی با استایل خاص از خود منتشر کرده است.

پردیس احمدیه بازیگر جوانی است که به تازگی مزه شهرت را چشیده است.

پردیس احمدیه بازیگر جوان ایران در صفحه شخصی خود عکس سیاه وسفیدی از خود منتشر کرده است. در این عکس استایل او و نحوه قرار گیری دوربین به صورتی است که انگار این بازیگر جوان بدون روسری در خیابان ایستاده است.

این بازیگر زن ایرانی هم کشف حجاب کرد؟  + عکس

از پردیس احمدیه بیشتر بدانید

پردیس احمدیه ۸ تیر ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمد. او هنوز مجرد است و می گوید: سنی ندارم که بگویم چرا ازدواج نکردم. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. از مشهورترین فیلم هایی که او در آن بازی کرده، لاک قرمز است که خود او نقش اول فیلم را بازی کرده است.

پردیس احمدیه در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای فیلم لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت. همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.

پردیس احمدیه فارغ التحصیل رشته (سنتور) است .وی در شهریور سال ۱۳۹۸ به جمع بازیگران فیلم سینمایی «لا مینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی پیوست.از دیگر فیلم های سینمایی که احمدیه در آن ها حضور داشته میتوان به کلاس هنرپیشگی، خانه دختر و خفگی اشاره کرد.

منبع : رکنا

اخبار گوناگون در برخط نیوز
غریبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
بره دیگه بر نگرده

ناشناس ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
تو برو دیگه برنگرد
سینا ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
چه راحت دستور خروج میدی
محمد جواد ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
خودشو میگیره نمیدونه که چاه دستشویی هم سالی یه بار میگیره

فاطمه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مودبانه صحبت کنید لطفا
دینا ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
ریحانه پارسا خیلی بی تربیت است

مهربانو ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
سلام لطفا آبروی بازیگر زن پردیس احمدیه نبرید

سید حسین ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
روسری داره، حتی تو استوری که گذاشت هم از یه زاویه دیگه کاملا مشخصه.

سینا ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
گیریم روسری هم سرش باشه، این چه وضع حجابه ! روسری پایین موها باشه و بلوز تنگ با شلوار و مانتوشم داده کنار. این حجابه ؟!

ناشناس ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
تو چیکاره شی؟چرا تو کارش دخالت میکنی مگه خون بابای تورو خورده؟؟؟؟نمیفهمم چرا ملت سرشون تو لاک خودشون نیست..
محمد محمدی ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵
بتوچه عنتر
نیما ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
ناشناس، تو چیکاره ای که فکر میکنی حتما باید جواب بدی ؟! هروقت اینا سرشون تو لاک خودون بود نیومدن عکساشون جار بزنن، مردم هم سرشون تو لاکشونه.
نیما ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
ناشناس، تو چیکاره ای که فکر میکنی حتما باید جواب بدی ؟! هروقت اینا سرشون تو لاک خودون بود نیومدن عکساشون جار بزنن، مردم هم سرشون تو لاکشونه.
نیما ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
ناشناس، تو چیکاره ای که فکر میکنی حتما باید جواب بدی ؟! هروقت اینا سرشون تو لاک خودون بود نیومدن عکساشون جار بزنن، مردم هم سرشون تو لاکشونه.
زینب ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
می بخشید درخصوص مدل لباسشون از شما مشورت نگرفتن. دفعه دیگه انشاالله