صحبت های جنجالی امیر جعفری درباره انتخابات و دختران بی حجاب + فیلم
صحبت های جنجالی امیر جعفری بازیگر مشهور ایرانی درباره حضور دختران بی حجاب در انتخابات.

به گزارش برخط نیوز اظهارات تند امیر جعفری بازیگر مشهور مرد ایرانی درباره انتخابات و دختران بی حجاب در فضای مجازی جنجالی شد.


امیر جعفری یک بازیگر سیاسی است، این را از این جهت می گوییم که در انتخابات قبلی که منجر به پیروزی حسن روحانی شد نقش بسیار تاثیر گذاری را از سوی هنرمندان ایفا کرد و از آن تاریخ به بعد مردم او را به عنوان حامی حسن روحانی می شناسند و هر اتفاقی که می افتد (گران شدن اجناس و ....) به او حمله می کنند و همچنین این انتظار را دارند که امیر جعفری منتقد دولت نباشد چرا که آشی است که خودش پخته...

کبری ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
حجاب رو مسخره کردن یه کلاه میزارن توسرشون میگن حجاب داریم اگه فکر میکنی دروغ می گم یه سری به شبکه های اجتماعی بزنید.امید وارم رئیس جمهور بدی فکری به حال بد حجابی بکند.

موناتتلیتی ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
مار کبری هم به حرف اومد
کبری ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
مودب باش مونا.آدم مار باشه وتتلو نباشه. مثل تتلو و تو بی حیایی رو افتخار نمیدونم.
کبری ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
بازم تو اومدی همه جا هستی. فضول محله.
مونا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
کبری من نبودم این یه دختر دیگه هست با اسم من اومده این روز ها با اسم من میان کامنت میزارن چه کنیم عاشق من شدن در مورد تتلو هم درست صحبت کن
مونا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
تصمیم کبری مار کبرا نیش کبری صدبار بنویس مشق شبته
کبری ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
حرمت نگه داره ازتو بزرگ ترم من سی و سه سالمه دوتا بچه دارم وسیدم. بهتر اینکه انرژی ت رو برای ماه مبارک رمضان خرج کنی اخه نزدیکه ماه خدا عزیزم نه برای تتلو.
مونا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
واا مونا تو واقعا اسمت مونا یا خواستی اسم منو بزاری زشته عزیزم بزرگتر از ما هستش ولی از حرفت خیلی خندم می گیره
sajad ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
دزدی یک سری مسئولین رو چی؟ چرا فقط گیر دادید به حجاب خانم ها یکسری از اونایی که حجاب هم ندارن اعتقادشون از تو خیلی بیشتره
تینا ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
امیرجعفری چقد رو داری آخه چقددددد

زهرا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
راست گفته دیگه اولش میان تو صدا و سمیا از همه قشر و آحاد میذارن بعد دو روز که خودیهاشون با توافق خودشون رای میاره کلی لیچار بار میکنن که آره فلان و پشمدانه حرفش حق بوده
علی ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
آگه من کاره ای بودم نمی ذاشتم مردم بدون اجازه آب آبی هم بخورند چه برسه بخوان هر کی صاحب اختیار خود باشه این ات و اشغالی رو هم برای همیشه با تیپا پرت می کردم بیرون از کشور با دختران بی حجابم

کبری ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
درست حرف بزن من سیدم حرمت نگه داره ازتو بزرگ ترم من سی و سه سالمه. تتلو دفتر نقاشی.

موناتتلیتی ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
حالا چرا کبری اسمت رومیزاشتی صغری یا افعی
مونا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
مونا عزیزم زشته بزرگ تر از ماست شمارتو ندارم
کبری ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
خدا ازسر تقصیرات همه بگذره حتی تتلو،تومنو عصبانی کردی خدا هدایتت کنه، از گناهان من هم بگذره. آمین.

محمد ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
چهار تا آدم مثل شما رای جمع میکنن برای یک دولت با این کارنامه بعد هم بجای معذرت خواهی خیلی وقیحانه بیایی آحاد مردمی را که با خود هم نظر کردی و رای برای کاندید محبوبت رای جمع کردی سپر انتقاد خودت قرار بدی یکم از علی کریمی یاد بگیر عذر خواهی مرد #از_مردم_مایع_نزار_سلبریتی