ویدیو صحبت های جنجالی مونا فرجاد درباره عرب ها + فیلم

ویدیو صحبت های جنجالی مونا فرجاد درباره عرب ها + فیلم

۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ زمان مطالعه : 1 دقیقه
مونا فرجاد بازیگر زن مشهور ایرانی ویدیویی از خود منتشر کرد که در آن جملاتی را درباره عرب ها می گوید.

انتشار فیلمی از مونا فرجاد بازیگر زن سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اش که درباره عرب ها صحبت هایی را می کند سوژه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی شد.



ژیگولت: دختری که همواره در مهمانی‌ها حضور یابد و وقت به بطالت بگذراند
ژیگولو: مذکرِ ژیگولت
ژورنال: مجله
ژوژمان: داوری
ژاژ خاییدن: بیهوده‌گویی
ژغ‌ژغ: صدای اضافه
ژنو: شهری در سوییس
ژوهانسبورگ: پایتخت آفریقای جنوبی
#ژراردیپاردیو: هنرپیشه‌ی فرانسوی
#ژوله: بازیگرِ ایرانی
ژتون: چیزی شبیهِ بلیط برای نوبت
ژرفا: عمق
ژئولوژی: زمین‌شناسی
ژئوفیزیک: فیزیکِ زمین

ویدیو صحبت های جنجالی مونا فرجاد درباره عرب ها + فیلم

مونا فرجاد کیست؟

  مونا فرجاد (زاده ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی دختر جلیل فرجاد و خواهر مارال فرجاد بازیگر ایرانی می باشد

اخبار گوناگون در برخط نیوز
ناهید ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
عالی به زبان هنر یاداوری کرد که عرب "" آب "" ندارد

ناشناس ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
دمتگرم هموطن خیلی ممنون از همدردیتون خیلی با معنی وپر محتوی بود،بله این واقعیت زندگی ماست

محدثه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵
بسیار عالی بیان شده دمش گرم

م ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۰
فقط بگم خانم مونا اگه راست میگی بیا خوزستان پیش عربها ببین اونا چکار میکنن دهن گشاد ت دو برابر میکنن بی شخصیت
ناشناس ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
یعنی چیه عزیزم داره ازتون دفاع میکنه. چرا اینقدر خشم تو وجودت هست. البته تقصیر نداری وقتی خیلی ضرر دیدید از بی آبی طبیعی است که از عالم و آدم عصبانی باشی گلم. خدا بهتون کمک کنه. انشاء الله حداقل دولت بهتون خسارت بده یه کم از ضرر مالی تون جبران بشه. خانم فرجاد هم قصد بدی نداشت پس آروم باش.
.... ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷
عزیزم بی خود تهمت نزنید مگه ما عربا چیمون کم تره این خانم مونا اگه شخصیت داشت میومد میدید کمک میکر ن اینکه بره توی ویدیو فقط حرف بزنه بعدشم ما لازم به دفاع کسی نداری
سمیه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
چقدر حقیر وبی شخصیت عرب که عرب

الهه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
اگر عربها نبودند وامنیت مرز نبود این خانم فرجاد نمیتونست با قرو فر صحبت کنه هر وقت تو دهنی خورد از عربا ادم میشه واقعا بی شخصیته

malek ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
دمت شما گرم
سیدعبدالغفورمحفوظیان ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۲
الهه خانم سلام بنده عربم ایشون ظاهراً با این روش خواست مظلومیت ما رو به مسولان برسونه قصد بدی نداره لا اتعصبین حبیبتی
باران ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
اول تا آخر کلیپ رو نگاه کنین بعد اینهمه مودبانه دفاع کنین!!
محمد امین ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۵
انگار همه کارای ایرانو شما اعراب انجام دادید نه!!!
بختیاری غیور ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
آقا محمد امین خیلی ضرر دیدن عصبانی هستن شما هم نمک نپاش رو زخم شون.
سیدعبدالغفورمحفوظیان ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
باران خانم بنده چند بار دیدم که گفتم ایشون کار بدی نکردن توجه کن اونجایی که ساکت میشه و اروم اروم حالت ناراحتی بهش دست میده
سیدعبدالغفورمحفوظیان ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
نه آقا محمدامین ما ادعا نکردیم که همه کارهای ایران رو انجام دادیم با اینکه اگه دستمون بود مطمئنا ایران رو مثل همزبانانمون مثل دبی و قطر و امارات در میوردیم ولی مطمئنا میتونیم بگیم که ثروت همه ایران از خوزستان ماست
امیر ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
ایران فقط جای ایرانیان هست .

بانو ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
ما همگی ایرانی هستیم ترک و کرد و لر و عرب و فارس اگه یکیمون آسیب ببینیم باید بقیه پشتش وایستن
سارا ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
میگی ما عربا ایرانی نیستیم؟ چ بی سواد!
ما عرب ایرانی هستیم ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
عربهای خوزستان قرنهاست اینجا هستند اگه راست میگید افغانیها رو بیرون کنید.
تقی پور ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
من از بختیاری های خوزستان هستم ولی همیشه گفتم عربهای خوزستان بهترین و صبور ترین و مهربون ترین مردم جهان هستند باهاشون ۲روز زندگی کنی یا باهاشون همسایه گی کنی بعد میفهمی من چی میگم.
کورش طهماسبی ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
آقا امیر یادت نره همین عربها دو مرز رو با دو کشور در دست دارن و از هر دو دارن دفاع میکنن و اگه نبودن الان باید عربی حرف میزدی و اگه بیش از چند هزار شهید و رزمنده و جانباز و آزاده عرب نبودن باید الان بجای لباسشویی تو رختهای عربها رو میشستی باز بگم که اگه عربها نبودن بایدdnnمیدادی
.. ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
چرا بعضیا بخیل بازی درمیارن میگن تو ایران فقط ایرانیا زندگی کنن و چی چی! اولا که خوزستانی خوزستانی و بهبهانی و دیگه شعرای عرب نشین که همیشه جزو ایران بودن و خواهند ماند دوما افغانستانی های بیچاره چه گناهی کردن همش باید زخم زبون امثال شمارو بخورن؟ اونا اومدن تو کشور همسایه شون زندگی کنن، مشکل شما چیه؟ جای شمارو تنگ کردن؟ میگن هرکسی هرجایی که راحته بره زندگی کنه، انقدر نباید تنگ نظر باشیم

مجید ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۲
نمونشون آل کثیر یا آل کثیفه که آبروی فوتبال ایران و با اون کار نژادپرستانش برد و خوب محرومش هم کردن ...
یه پیر زن ۵۰ساله ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
پسرم درست است که من عرب نیستم ولی باید ادب رو رعایت کرد. شما داری توهین میکنی ال...یعنی چی؟
یه بختیاری خوزستانی ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
مگه شما ها افغانی هستید که دردتون گرفته درضمن ال کثیر گفته به عشق برادر زاده ام که چشاش کشیده است این شادی بعد از گل رو انجام میدادم. وقتی تو نفت آبادان هم بود همین حرکت رو انجام میداد نمیدونی حرف مفت نزن. اخه حرف مفت رایگان است. در ضمن خودت هم نژاد پرست هستی که بی خود به یه طایفه توهین میکنی.
ناشناس ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
واقعا برات متاسفم خانم فرجاد تو اگر راست میگی یک بیت شعر عربی در وصف اندام کج و کوله خودت بخون؛ یادت هم نره حروف الفبای فارسی از روی الفبای عربی تقلید شده نکبت بی شعور...

فاطمه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
عقده ای بی نزاکت
من ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
درود بر این هنرمند اصفهان هم ژ داره. ولی آب نداره. ۱۰ روز برای کشاورزی آب باز کردن، خوزستانیهای محترم هر چی به ذهنشون رسید، بار ما کردن. حالا امروز اخبار از برداشت گندم در یزد، گزارش پخش می‌کنه. یزدی که آبش از اصفهان تامین میشه ولی کشاورزی خودش که آب نداره هیچ، مردمش هم آب ندارن. گل بگیرن سرتاپای این عدالت رو.