استایل خفن ترلان پروانه لب ساحل + عکس ها

استایل خفن ترلان پروانه لب ساحل + عکس ها

۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ زمان مطالعه : 1 دقیقه
عکس های زیبا و جذاب ترلان پروانه در کنار دریا با استایل کاملا متفاوت و خاص را ببینید.

عکس های جدید از ترلان پروانه بازیگر زن دهه هفتادی و جوان ایرانی با استایلی کاملا خاص را بببینید.

استایل خفن ترلان پروانه لب ساحل + عکس ها

ترلان پروانه بازیگر جوان ایرانی است که به زدن تیپ ها و استایل های خاص و حتی رپی مشهور است.

بیوگرافی ترلان پروانه: ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد.

او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

استایل خفن ترلان پروانه لب ساحل + عکس ها

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

جنجال اخیر ترلان پروانه :

او با انتشار یک استوری درباره نرخ جنین در کشور نوشت :
شنیده بودم اما باور نکردم!
نرخ دیه جَنین:
اگر پسر باشد: ۴۸۰ میلیون
اگر دختر باشد: ۲۴۰ میلیون
و تاسف بار تر اینکه اگر جنسیت مشخص نشود ۳۶۰ میلیون!
تو حساب کتابشون یعنی اگر پسر باشی دوبرابر دختر می ارزی؛ و اگر جنسیتت رو نفهمن هم باز بیشتر از یک دختر می ارزی!

اخبار گوناگون در برخط نیوز
ناشناس ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۶
واقعا جذاب

رضا ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
الان با کی هستی طرفتو عوض کردی یا فعلا فرشاده

سارا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳
فرشاد خو با کیانا که مدلینگه رسمی عروسی کرد عکس هاش هم هست ...
زهرا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
تو از کجا میدونی
زهرا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
برکه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
خیلی زیبایی

ZzAaHhRrAa ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۳
ببین توفعلا برو ژل لب هاتو تخلیه کن که حالمونو بهم زد توسریال سیاوش ....بعدشم تو دین وایمان درست درمان نداری چرا فاز جنجال درست کردن الکی برداشتی.. طفلک نادان اگه یکم ازترجمه وتفسیرقران چیزی بارت بودمیفهمیدی این ها تماما حکم پروردگارهست که دیه ی زن یک دوم برابر مردباشه ..دیگه نوعش فرق نداره چه زن باشی چه دختر چه جنین..مهم این هست که مونث باشی...این روهم خدابه دلیل نابرابری یا برتری مردنسبت به زن نگذاشته..دلیلش این هست که اقایون تمام مسئولیت زندگی روبعهده دارن ودرکل ریشه ی تحکیم بنیان خانواده مردهست.. و زن همچین مسئولیت بزرگی رو به گردن نداره ..پس جای تعجب نداره توتقسیم ارث ومیراث یا تعیین پرداخت دیه.. مرد۲برابرزن حق داشته باشه... افتاد؟؟؟ نادان خودنمای حاشیه درست کن

Tay ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
فعلا ک مردا همه معتاد و خونه نشین دارن میشن زنا میرن پول در میارنتفکر صد قرن پیشتون باعث تاسفه.
روشا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
واقعا متاسفم برای این طرز فکرت احمقهایی مثل تو هستند که این جوري فکر میکنند اگر یک مرد مسوليت بیرون از خونه ارو داره تمام مسوليت تو خونه هم برای یک خانمه تو کجای دنیا همچين قانونی هست که ميگي خداوند اينجوري خواسته یعنی خارجیا خدا ندارن اونا که اعتقاداتشون از من و تو قویتره اول فکر کن بعد نظر بده
دنیا ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
خاک تو سرت بااین طرزفکرت خیلی احمقی خدا کمکت کنه واقعا
ناشناس ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
میدونم تو الان داری به ترلان می گی .اولا اون بیچاره فقط چند تا عکس ساده گذاشته .و ربطی به دیه و زن و مرد و جنسیت نداره .چرا توی مریض همه چی رو هی جنسیتی می کنی .درسته من هم در سن حدود ۱۶ ،۱۷ سالگی این احکام دیه رو خونده بودم .بله اینها رو اسلام گفته ولی اولا ربطی به این موضوع وچند تا عکس نداره .دوما شمای هفتاد ساله که تا چند سال پیش غربزده بودی و تازه اینها رو خوندی و صد در صد مطمئنم که برای نشون دادن خودت و خودنمایی می گی ،این احکام دیه که ربطی به این عکس نداشت رو می گی برای اینکه برات تازگی داره .هر نکته گفتنش جا و مکان داره .اتفاقا من مدتها کلاسهای تفسیر می رفتم و برخی از غربزده ها که من رو دنبال می کردن و من سعی می گردم ازشون دوری کنم چون شرور بودن ،از من تقلید کردن .حالام دارن با چهار تا احکام جولان می دن .اگر واقعا آدم خوبی هستید از کسی که در حقش بدی کردید عذر خواهی کنید .تا حقی به گردنتون نباشه ،فردا آه مظلوم دامنگیرتون نشه .شما دیگه به دختر مردم ترلان خانم فحش نده شما که خودت سلطان دروغ و حاشیه و کپی کردن خوبی دیگرانی .خودت فحش لازمی .
ناشناس ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
در ضمن این توضیح رو هم علی رغم میل باطنی م بدم، این حکم درسته ولی برداشتی که از اون شده غلطه . که تحکیم بنیان خانواده مرد نیست. این فکر غلطه واز این حکم دیه این برداشت نمی شه. بلکه چون معمولا پرداخت دیه رو مرد ها می پردازن ،اگر مردی بخواد دیه زنی که نصف هست رو بپردازه ،نصف دیه رو میده ،بقیه پول رو صرف امرار معاش خانواده ش میکنه پس به خانواده اش در نهایت می رسه .واگر مردی فوت کنه ،زن و بچه اش میمونن و دیه دوبرابر می گیرن ،مرد که مرده ،این دیه می رسه به خانوادش .(بیشتر از این توضیح نمی دم بیشتر محض اطلاع کاربرهای دیگه گفتم که از این حرف عصبانی نباشن ،روشا و دنیا و...کاربرهای دیگه )
ناشناس ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲
سلام خجالت بکش تو داری از جمهوری اسلامی نان میخوری. این حرکات و بچه بازی ها چیست چرا تا معر وف میشی خودت را گم میکنی. یک خانم خوب ومحجبه و الگوی جمهوری اسلامی ایران باش

فری ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
مهرداد ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۴
وقتی دلیل این تفاوت رو نمیفهمی حالا برات توضیح هم بدن بازم حالیت نمیشه ؟!!! حالا خانم بظاهر محترم یه سوالی ازت دارم چرا وقتی زن و شوهر متارکه میکنن زن باید میلیونها و میلیاردها بابت مهریه بگیره ؟!؟!؟ متاسفم برات . تو بهتره به همون تیپ خوردنت ؟!!!! ادامه بدی. این قبیل معقولات رو بذار برا آدمهای باسواد؟؟!!

ارشا ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
چه ربطی داره دهنتو باز نکنی نمیگن لالی هااا