امیر تتلو : بعد کرونا به ایران میام و فوتبال بازی می کنم !

امیر تتلو : بعد کرونا به ایران میام و فوتبال بازی می کنم !

۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸ زمان مطالعه : 1 دقیقه
امیر تتلو با اعتماد به نفس می گوید به ایران بازگشته و با بزرگان فوتبال بازی می کند.

از نظر امیر تتلو مشکلی برای بازگشت به ایران ندارد ! شیوع ویروس کرونا در کشور و قرنطینه شدن مردم در خانه ها، باعث شد که افراد برای دیدن یکدیگر از قابلیت‌های موجود در فضای مجازی استفاده کرده و اقداماتی مانند لایو‌های دو نفره، تماس‌های تصویری دو و یا چند نفره را برقرار کنند.

امیر تتلو : بعد کرونا به ایران میام و فوتبال بازی می کنم !

امیرحسین مقصودلو با نام هنری «امیر تتلو» خواننده زیرزمینی که اخیرا با کار‌های نامتعارفش حاشیه‌های بسیاری را برای خود ایجاد کرده یکی از کسانی است که در این شرایط با افراد زیادی در فضای مجازی لایو دو نفره برقرار می‌کند.

او به تازگی با وحید شمسایی آقای گل‌فوتسال کشورمان که با ظاهری متفاوت دیده شد، لایو دونفره‌ای برقرار و صحبت‌هایی را مطرح کرد؛ تتلو در پاسخ به این سوال شمسایی که «آیا به ایران بازمی‌گردد یا نه؟» پاسخی عجیب داد.

امیر تتلو : بعد کرونا به ایران میام و فوتبال بازی می کنم !

مقصودلو اعلام کرد که پس از اینکه ویروس کرونا مدیریت شده و از بین رفت به ایران بازخواهد گشت و با شمسایی بازی فوتبالی را ترتیب خواهد داد.

اخبار گوناگون در برخط نیوز
کامیار ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
بیا محله ی ما تو کوچه دوگل کوچک بازی کنیم

اصغرقاتل ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
توپت بیفته توحیاط خونمون پاره میکنم بروتیله بازی کن ضمنا با تتلو نگرد پسرخوبی نیست
تف به شرفه اصغر ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
الان اسن اصغر اسمشو گذاشته قاتل فک میکنه می ترسیم
کامیار ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸
آقا اصغرقاتل .. اگه من بیفتم تو حیاط خونتون چطور .
زهرا ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
آره جون عمه ات الان برات فرش قرمز پهن میکنن .

قاصدک ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
مهران ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
البته در اوین انشالله.

ناشناس ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
خدانکنه انشالله که بیاد بهترین
شکوفه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
با کلاشینکف کنار ورودی فرودگاه وایسادم بیای ایران با تیر میزنمت:)

ناشناس ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
میرفتی المپیک رابین هوود