توهین بی سابقه بهنوش بختیاری به سحر قریشی + فیلم

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ زمان مطالعه : 1 دقیقه
حمله بی سابقه بهنوش بختیاری بازیگر زن به سحر قریشی بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون را ببینید.
توهین بی سابقه بهنوش بختیاری به سحر قریشی + فیلم

بهنوش بختیاری که قبلا دوست صمیمی سحر قریشی بود ظاهرا با او قهر کرده است و درباره ویژگی های بد او صحبت می کند.


زیرآب زنی و جهان سومی و ... صفت هایی است که بهنوش بختیاری به سحر قریشی نسبت می دهد.

توهین بی سابقه بهنوش بختیاری به سحر قریشی + فیلم

بهنوش بختیاری چند میلیون فالوور در اینستاگرام خود دارد و خیلی از شاخ های اینستاگرام عقیده دارند که فالوورهای او فیک است. ما متخصص اینستاگرام نیستیم ولی یکی از دلایلی که این ادعا را تایید می کند انتشار ندادن عکس توسط بهنوش بختیاری است چرا که اکثر پست های او ویدیو است و این رفتار از یک ستاره مشهور بعید است که عکس از خود انتشار ندهد.

توهین بی سابقه بهنوش بختیاری به سحر قریشی + فیلم

وضعیت بازیگری که ده میلیون فالوور در اینستاگرام دارد : سحر قریشی یکی از مشهورترین بازیگران زن ایرانی است که در اینستاگرامش نزدیک به 10 میلیون فالوور دارد ولی جالب است بدانید تقریبا جزو انگشت شمار های سینمای ایران که از اینستاگرام خود کسب درامد نمی کند و فقط تصاویر خود را منتشر می کند یا اینکه در کارهای خیر شرکت می کند و فالوورهای خودش را به شرکت در کارهای خیر تشویق می کند.

ژی ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
باز خوبه به حرف بقیه گوش نداد و تخریبش نکرد

المیرا ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
جالبه خودتون هم همدیگه رو قبول ندارید و چشم دیدن همو ندارید.

1717 ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
با هم دوست باشین

عجب ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
خوب گفتی
ناشناس ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
شما که هنرمند نیستید هنرمند و بازیگر یعنی هدیه تهرانی ترانه علیدوستی نیکی کریمی لیلا حاتمی که بازیگر باشن نه مثل شما که دنبال شهرت هستین فقط

هما ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
لیلا حاتمی که فستیوال 2014 کن؛ با ژیل ژاکوب دست داد و روبوسی کرد خیلی خوبه زنی که محرم و نامحرم سرش نمی شه! یا ترانه علیدوستی که با اون وضع حجاب در سریال شهرزاد!!!!!!!!!!! نیکی کریمی که!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
خانم هما اینا که صد برابر از لیلا حاتمی و ترانه علیدوستی و نیکی کریمی بدترن ولی باز همون ها بازیگری بلدن نه مثل بهنوش بختیاری و سحر قریشی و نفیسه روشن و بهاره رهنما
ناشناس ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
یک مشت آدم تازه به دوران رسیده که خودشون رو مشهور میدونن.

ایمان ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
دعوای خاله زنکی بین خانمها چیز رایجیه ولی تعجب من از این مرد گُنده و تهیه کننده این برنامست که چرا تریبون و دوربین برنامه رو به این بگو مگوها و قهر و آشتی های بی ارزش اختصاص میدن و با این کار تاثیر مخرب تو روابط و اذهان عموم میزارن