فخر فروشی عجیب یکتا ناصر با خرید و خوشگذرانی + فیلم

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ زمان مطالعه : 1 دقیقه
ویدیو منتشر شده از یکتا ناصر بازیگر زن به همراه همسرش منوچهر هادی در حال پاساژ گردی و خرید کردن را ببینید.
فخر فروشی عجیب یکتا ناصر با خرید و خوشگذرانی + فیلم

ویدیو منتشر شده توسط یکتا ناصر بازیگر زن مشهور به همراه همسر کارگردانش منوچهر هادی در حال خوشگذرانی در شهر را ببینید.


واکنش های جنجالی و تند یکتا ناصر و همسرش و دشمنی آنها با صدا و سیما : یکتا ناصر در یک مصاحبه جنجالی خطاب به صدا و سیما گفت شما فکر می کندی ما احمق هستیم و همه ی دنیا بد است و فقط ما خوبیم ؟ یکتا ناصر متولد 1357 است. یکتا ناصر در تهران به دنیا آمد،  یکتا ناصر بازیگر خوش چهره ایرانی است.یکتا ناصر فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی است. یکتا ناصر بصورت اتفاقی وارد بازیگری شد.

فخر فروشی عجیب یکتا ناصر با خرید و خوشگذرانی + فیلم

خانواده یکتا ناصر

پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس می باشد

فخر فروشی عجیب یکتا ناصر با خرید و خوشگذرانی + فیلم

بازیگری اتفاقی یکتا ناصر

در سال 1376 وقتی 19 سالم بود، یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر 5 ساله اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد و از من خواست همراه او بروم

اخبار گوناگون در برخط نیوز
پگاه بیات ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
کجاش فخر فروشیه عجیبه الان ؟!

زهرا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
یکم غیرت ومرام معرفت داشته باشین هموطناتون الان تو مضیقه ان. اینهمه فخر فروشی برا چی ؟براکی؟بااینکارا فقط دل بعضیارو میشکونید.

ناشناس ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
چقدر یه عده از این بازیگرا نفرت انگیزند

ناشناس ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
ازت خوشم نمیادیکتا

Diba ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
تقصیر اینا نیس زحمت میکشن پول در میارن خرج می‌کنند چه ربطی به بقیه داره ؟ والا تقصیر اینا نیس ی عده اومده فاتحه خوندن تو کشور اب هم که نبود بدتر

لیلا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
عزیز درسته اونا زحمت میکشن ولی این دلیل نمیشه که هر دقیقه خوشی و لذت ها و پول خودشون رو فیلم کنن بزارن جلو چشم مردم. اینا با اینکاراشون چه فرقی با کسانی که کشور و ملت رو به خاک سیاه نشوندن و براشون مهم نبوده دارن. والا بازیگران و ورزشکاران ما اینطوری ن خوردنشون و خوابشونم فیلم میزارن
یاس رازقی ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
احسنت به شما لیلا خانوم ، خوب جواب دادی .
پگاه بیات ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
البته من حق میدم بعضیا واقعا یادی فخر فروشی میکنن مثه خانوم رهنما و خانواده استخری ولی خو گاهی اوقاتم اگه بعضی از تفریحات رو بزارن بنظرم ایراد نداره
اشنا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
خوشبحالتون، در حسرت یک کیلو میوه هستیم

خدا بزرگه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
خوش به حالت من به خاطر بی پولی نمی تونم خواسته هامو به خانواده بگم ........ بازم إلهی خدا براتون بیشترش کنه

پگاه بیات ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
به من مربوط نمیشه ولی به نظرم برو خودت یه کاری جور کن نشین پای اینکه خانوادت خواسته هاتو براوره کنن.
مهلقا ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۱
حالم ازادمای فخرفروش بهم میخوره .به خدا اینا نه غیرت دارن نه شرف. بیاین به ادمای بی بضاعت کمک کنین نه اینکه دایم عکس وفیلم بزارین. عقده ایها.

پگاه بیات ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
از کجا می‌دونی کمک نمیکنن؟! ببینید من نه طرف بازیگران نه طرف شما اما این مسائل فخرفروشی بی پولی و پولداری برام مهمه. بیاین منطقی باشیم.این اسمش بی غیرتی نیست شاید اونا در سکوت کار خیر انجام میدن ک باز مردم نگن اینا دارن منت میزارن چون ماشاالله مردم از هر کلمه کوچیک بازیگرا بزرگ ترین جنجالو به پا میکنن