گریه کردن ریحانه پارسا برای برادرش + فیلم

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲ زمان مطالعه : 1 دقیقه
ویدیو گریه کردن ریحانه پارسا بازیگر کشف حجاب کرده و جنجالی تلویزیون برای برادرش را ببینید.
گریه کردن ریحانه پارسا برای برادرش + فیلم

ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی با انتشار ویدیو گریه کردنش از دلتنگی شدید برای برادرش که او را مدت هاست در آغوش نگرفته خبر داد.


ریحانه پارسا مدت زیادی است که از خانواده خود دور شده و ارتباط نزدیک با آنها ندارد و یک بار ادعا کرد که خانواده اش ممنوع الخروج هستند که بعدا توسط مسئولین تکذیب شد. التبه ریحانه پارسا خودش هنوز در ترکیه مکان مشخصی ندارد که بخواهد از خانواده خود هم حمایت کند !

گریه کردن ریحانه پارسا برای برادرش + فیلم

ریحانه پارسا چگونه کسب درآمد می کند

ریحانه پارسا با انتشار تصاویر لخت خود اقدام به جمع آوری فالوور می کند و اخیرا فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرده و با انتشار ویدیوهای برهنه از این سرویس اشتراک ویدیو درآمد دلاری کسب می کند.

گریه کردن ریحانه پارسا برای برادرش + فیلم

مدتی قبل پیج اینستاگرام چند میلیونی او به دلایلی نامشخص از دسترس خارج شد و دوباره فعالیتش را از صفر آغاز کرد. ریحانه پارسا در اسفند 1377 در تهران متولد شد. پدر او شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است و داری 2 خواهر کوچک تر از خودش است.ریحانه پارسا دارای مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره است و کار هنری خود را از همان تئاتر هنرستان سوره آغاز کرد.او با بازی در سریال پدر در نقش دختری به نام لیلا در کنار سینا مهراد، لعیا زنگنه و مهدی سلطانی به شهرت رسید.

اخبار گوناگون در برخط نیوز
من به این مظلومی ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
هوم گریه میکنی ... گریه کن ..گریه خوبه .... ولی با این اشک تمساح ریختنت هیچی مثل قبل نمیشه ....

سلطان علیرضاخان ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
برادرت هم لنگه خودته تو فعلاخودت ازسطل زباله های شهراستانبول دنبال غذاباش تابرادرت هم بیاد وردستت بشه( ولگرد دربه در آواره کارتن خواب گداگشنه نکبت)

دختری از تبار پارس ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
واسه طرز فکر حیوان مانندت متأسفم. همه ی ما از جنس همین خاکیم. و تو کسی نیستی که بخای آدمارو قضاوت کنی اصلا لیاقتشو نداری
دکتر ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
دختری ازتبارسگ پارس
313 ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
آخه به تو چه، تو رو اخلاق گند خودت کار کن که درست آدما رو قضاوت کنی، نمیخواد معرکه گیر میدون باشی بچه
کوزت ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
گریه کن ،گریه قشنگه ،گریه سهم دل تنگه.

علی ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
عزیزمی سلام خوبی
السا جعفری ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
الان تو گریه کردی ؟ تو فقط یک قطره اشک رو نشون دادی ، وقتی گریه می‌کنی که کل صورتت رو نشون بدی

مریم ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
کوجایییی

F.m ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷
زندگی هر کس به خودش مربوطه .شاید هرکس دیگری جای او بود همین کار رو می‌کرد هیچوقت اقدام به قضاوت درباره آدما رو نکنید.

من به این مظلومی ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
ببین چیزی که معلوم نیازی به قضاوت نیست .... مطمئنا خودت هم مثل اینکه دوست داری جایی اون باشی....
من به این مظلومی ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
میگم توووو اسمت محمد علی نیست ؟؟ یا دختری ؟
الهام ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
تفلک

جیگر طلا ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
اصلا خواهر برادر بحثش جداست هرچقدرم بد باشی اما عاشقشی عاشقققققققققققققققققققققققققق

F ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
اصلنم این طور نیست من زیاد برادرامو دوست ندارم. اما هیچوقت بدشونو از خدا نخواستم. ودوست دارم عاقبت بخیر بشن!!
ساحل ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
خیلی ها هستن بی بند بارن تو جامع یا هر جا صحیح نیست همیشه از نقش این زن اینجور ی همه جهان با خبر میکنید شاید تعداد کمی بدونن این کارس این فرهنگ غلط خدا باید اونو ببخشه نه بنداش که چی بشه همه حرفهای زشتی بنویسن اگه میخواد همایتش کنید اون حرف دیگریس واقعن ببریش زیر همایت بهزیستی شاید خواست خب بشه نیست دین ما این نمی که جای خدا حرف قضاوت کنیم اون راهش خودش انتخاب کرده خدا هم یا میبخشه یا تاون میده