رونمایی ریحانه پارسا از خالکوبی های تتلویی جدیدش + فیلم

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ زمان مطالعه : 1 دقیقه
ریحانه پارسا بازیگر زن مهاجرت کرده جنجالی که کشف حجاب هم کرده از تتوهای جدید روی صورت خود رونمایی کرد.
رونمایی ریحانه پارسا از خالکوبی های تتلویی جدیدش + فیلم

همانطور که پیش بینی می شد ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی قدم در راه امیر تتلو گذاشته و خالکوبی بدن و صورتش را آغاز کرده است.


اگر به یاد داشته باشید امیر تتلو هم مثل ریحانه پارسا ابتدا با خالکوبی های کوچیک و جزئی آغاز کرد و الان به کلی خالکوبی است که یک انسان بهش وصله. ریحانه پارسا دختر 23 ساله ایرانی است که روزهایی در سینما و تلویزیون این کشور فعالیت داشت و بازیگر بود. اما پس از کمی شهرت خیلی سریع و ناگهانی از کشور خارج شد و دیگر نیامد. ریحانه پارسا این روز ها در ترکیه به سر می برد.

رونمایی ریحانه پارسا از خالکوبی های تتلویی جدیدش + فیلم



بازیگر سریال پدر که روزی بهاره رهنما و بازیگران بزرگ ایران از او تعریف می کردند حالا به یک دختر خیابانی تبدیل شده. شاید روز اول به رویای گلشیفته شدن ایران را ترک کرده باشد... ریحانه از وقتی که رفته به ده مدل رنگ عوض کرده. آن هم نه تنها در ظاهرش بلکه در رفتار و کارهایی که انجام می دهد هم همینطور بوده است. او حالا دختری تنها و جوان است که فقط با مردهای مختلف دیده می شود. گویا اینطور که معلوم است ریحانه خانم فقط با مرد ها می تواند کار کند اما حرف و حدیث هایی هم دارد که آیا خودش را هم به این آقایان عرضه می کند یا خیر! 

اخبار گوناگون در برخط نیوز
زهرا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
آخه خالکوبی چه معنی میده ؟ اگه خالکوبی چیز خوشگلی بود خدا خودش همه رو خالکوبی شده خلق میکرد .

یاس ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
موافقم
محمد علی ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
والا
Rozalin ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
الان پوست صورت یکی وحشتناک چاله چوله داره باید گفت چون خدا آفریده صورت چاله چوله دار قشنگه؟ البته نه که بخوام به دین خدا توهین کنم
جواب rozalin ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
چه مثال مسخره ای.
انسان دنبا میاد صورتش چاله چوله نداره که .این چاله چوله ها دلیلش اینه که ازصورت مراقبت نمیشه مثلا جوش درمیاد با ناخن میفتن به جونش باعث میشن جاش بمونه بشه جاله چوله.
کتی ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
مبینا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
این یک چیز شخصی هرکسی هرجور بخواد زندگی میکنه من مخالفم ادم مسئولی زندگی خودشه
Rozalin ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
علائم ژنتیکی می تونه روی پوست صورت تاثیر گذار باشه؛)
ناشناس ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
فکر میکنه خوشگل شده در حالی که نمیدونه شبیه هرزه هایی شده که هر کاری واسه خوش بودن خودشون میکنن به این جور آدما میگن یه کثافت اشغال هرزه

Rozalin ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
زبونت عفت کلام رو مطلبه...
چه کنیم؟
Amir ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶
یکم انسانیت داشته باشیم قضاوت نکنیم
ناشناس ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
گل گفتی
ناشناس ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
گل گفتی
ازیتا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
این چرا هنوز زنده است

Kimiya ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
موافقم :
غ ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
خجالت بکش تو خودت یه دختری نباید همچین چیزی رو برای دختر دیگه ای بخوای دوست داری یه نفر هم این جوری در باره ی تو صحبت کنه کی میخواین یاد بگیرین که بد همو نخواین اینو بدون که ما زنها هر جوری هم که باشیم باید همو همایت کنیم نکه نخریب کنیم احمق امید وارم امثال آدمایی مثل تو از دنیا محو بشن برای همیشه
موسی زاده. اردبیل ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
سلام. بایداز انسانیت همایت(حمایت) کنیم نه بحث سرگردان جنسیت را در پیش گیریم. رفتارها را بسنجیم، نه رابطه فامیلی ، مرد وزن بودن و.... در ضمن خودمان نیز عامل گفته هایمان باشیم . باتشکر.
Rozalin ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
حاج خانم از بالای منبر بیا پایین دیگه...!

محسن ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
چه طرفداری میکنی ازاین هرزه
Rozalin ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
به تو چه...!
ایرانی ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
من بازم تکرار میکنم پراید خوشگلتره

چشم زخم. ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵
الهی هیچ بنده ای گمراه نشه و خداوند مهره گمراهی را رو پیشونیش نزنه، طبق آیه ی قرآن که گفته بنده ای که گمراهی رو بخواد مهره گمراهی را رو پیشونیش میزنم و بحال خودش میزارمش.

Amir ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
تو بفکر خودت باش مواظب باش خودت گمراه نشی نمیخاد تو زندگی مردم سرک بکشی هرکی تو گور خودش دفن میشه