امین حیایی : حسن روحانی تقصیری نداشت ! + فیلم

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ زمان مطالعه : 1 دقیقه
صحبت های جنجالی امین حیایی بازیگر مرد مشهور درباره تقصیر نداشتن روحانی و پشیمان نبودن از رای دادن به او را ببینید.
امین حیایی : حسن روحانی تقصیری نداشت ! + فیلم

پاسخ متفاوت امین حیایی نسبت در واکنش به انتقاد مردم نسبت به حمایت و تشویق مردم به رای دادن به حسن روحانی را ببینید.


در میان هنرمندانی که از حسن روحانی حمایت کردند و مردم را تشویق به رای دادن به او کردند برخی از چهره ها مثل گوهر خیراندیش ابراز پشیمانی کرده اند و برخی دیگر مثل دنیا مدنی اعلام کرده اند که پشیمان نیستند.

امین حیایی : حسن روحانی تقصیری نداشت ! + فیلم

امین حیایی و سختی کشیدن در ایران

امین حیایی داور عصر جدید می گوید که زندگی کردن در ایران برایش سخت است چرا که به دلیل شهرت نمی تواند آزادانه هر جایی که می خواهد برود. امین حیایی که این اواخر با داوری در مسابقه عصر جدید شبکه سه سیما او را به یاد داریم دو بار ازدواج رسمی داشته که ازدواج اولش در سن بسیار کم اتفاق افتاده و کلا یک سال طول کشیده و حاصل آن یک فرزند بوده است ! این فرزند حالا دارا حیایی نام دارد که بازیگر است.

امین حیایی : حسن روحانی تقصیری نداشت ! + فیلم

وقتی امین حیایی محمدرضا گلزار را به چالش کشاند : اظهار نظر جنجالی درباره دوست و همبازی قدیمی - یکی از جنجالی ترین حاشیه های زندگی امین حیایی صحبت او درباره محمدرضا گلزار بود که او را مدل نامید و گفت او مدلی بود که به خاطر خوشتیپی و خوشگلی اومد و بازیگر شد.

s ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
حالا که رفتی بهش رای دادی پس خاهشا الان که میبینی روحانی روسیاهت کرده دیگه دهنتوببند

کوزت ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
نفست حق
فرحناز ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
گل گفتی.
احمدی ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
تو باید دهنت رو ببندی،۲۲ میلیون نفر به آقای روحانی رای دادن، احتمالا این ۲۲ میلیون نفر از کشوری دیگه اومدن بهش رای دادن
بهنام ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
درود بر تو
جمشید ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
حسن روحانی سوادش کجا بود هر چقدر شما بازیگرای احمق سواد دارید اونم داشت

گرونی زده ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
برو خرید تا ببینی کی بهتر بود
شهاب ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
جناب گرونی زده، تو اونقدری داری که تو اینترنت بچرخی. ضمنا اونی که عقل داره میفهمه روحانی با این ملت چه کرد پس اینقدر جو نده. قرار نیست سر دو ماه رئیس جمهور مثل سوپرمن نجاتت بده. صبر داشته باش.
مریم ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
مانا ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
شماها جز توهین و ناسزا جواب دیگری بلد نیستید در واقع جواب ندارید.
65421 ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
شما بازیگرا تا حالا تو عمرتون رای دادید یا فقط تشویق کردین. اگه واقعا اهل رای دادن هستید شناسنامه تون رو به ملت نشون بدین که چند بار تو صف رای بودین

محمد ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
آدم وقتی یه غلطی کرد اگه یه جو مردونگی توو وجودش باشه پای غلطش وای میسته میگه غلط کردم، مگه اینکه بی وجود باشه یا عمدا غلط کرده باشه

احسنت گل گفتی ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
احسنت گل گفتی
محمد ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
شما به دفعات غلط هاي زيادي كرديد و بدتر اينكه تمام اين غلط ها را به اسم اسلام و دين و مردم انجام داديد و متأسفانه منأسفانه به اسم اسلام هم غلط هاي خود را توجيح كرديد خلاصه براي هر غلطي كه ميكنيد اسلام و دين را نردبان قرار داده و از آن بالا ميرويد
جهانگیر ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
این یارو روحانی اومده بود پول مفت این ملت رو بزار دهن یه مشت بازیگر و بعد بره. رسالتش همین بود. شما بازیگرا درد نان ندارید درد شما ویزا و خارج رفتنه. اینگار این کشور فقط برا این جماعت بودجه داره.

. ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
دقیقا احسنت
رضا از کرمانشاه ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
بخدا خجالتم خوب چیزیه احمدی نژاد با سالی۱۷۵میلیارد دلار مملکت رو به فلکت انداخت در عوض روحانی با ۱۰میلیارد دلار کشور رو سرپا نگهداشت درود به شرفت روحانی
ت ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
آقای رضا از کرمانشاه..... واقعا به نظرت روحانی مملکت رو سر پا نگه داشته. یعنی واقعا نمی‌خواست قبول کنین که در انتخاب روحانی اشتباه کردین؟؟ شما لیاقت تون همون ریاست جمهوری روحانیه واقعا!!!!
سام ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰
آقای رضا از کرمانشاه شما دقیقا کجایی؟ لطف کن اینقدر مزخرف نگو
ناشناس ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
بله وقتی رای بی فکری دادید حالا از خجالتی مجبورید که پشیمان نباشید چون پول‌های هنگفت پخش کردند بین مسئولین بی لیاقت و شماها .

خسروجردی ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
تقصیر استینش بود