صحبت های جالب بهنوش بختیاری بازیگر زن جنجالی سینمای و تلویزیون درباره رفتار سرد شوهرش با او را در این ویدیو ببینید.
گلایه بهنوش بختیاری : شوهرم بهم نمی گوید دوست دارم + فیلم

اعتراف جالب بهنوش بختیاری بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما درباره رفتار همسرش را او را ببینید.


بهنوش بختیاری مدتی حرف هایی درباره مهاجرت کردن از ایران می زد ولی بعد از آن طلافروشی خودش را در ایران افتتاح کرد.

گلایه بهنوش بختیاری : شوهرم بهم نمی گوید دوست دارم + فیلم

ماجرای مهاجرت بهنوش بختیاری

مدتی است که بهنوش بختیاری به دلیل کم کاری گوشه چشمی به مهاجرت از ایران دارد البته بعید به نظر می رسد بازیگری که در ایران فرصت کاری (بازیگری) نداشته باشد در خارج از کشور بتواند در این زمینه موفق شود چراکه تعداد فیلم های تولیدی مناسب ایشان در خارج از کشور بسیار کم است.

گلایه بهنوش بختیاری : شوهرم بهم نمی گوید دوست دارم + فیلم

اظهارات جنجالی بهنوش بختیاری درباره انتخابات :

ویدیو سیاسی انتخاباتی بهنوش بختیاری که مدتی بعد از انتشار آن معذرت خواست.بهنوش بختیاری بازیگر زن سرشناس ایرانی در آستانه فرا رسیدن روز انتخابات ریاست جمهوری کشور در یک ویدیوی کوتاه اینطور گفت: غرغر و اعتراض الکی نکنیم،باید پشت هم بایستیم. باید با مشارکت خود در انتخابات بگوییم می خواهیم کشورمان اینطوری باشد. این بازیگر سرنشاس گفت: منم مثل شما هستم ، برای کشورم، برای خانواده ام، برای همسرم بسیارغصه خوردم. مشکلات اقتصادی به من هم فشار آورده است، ولی می خوام باشم و ایندفعه کم نیاورم ،حرفم را بزنم و مشارکت داشته باشم.

زهرا ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
شوهرم منم نمیگه. بعد میگم چرا بهم نمیگی دوست دارم درجا میگه دوست دارم .میگم خنگ الان ونمیگم که کلی میگم چرا نمیگی
ولی برام سرخود لباس اینا میخره میاره خوشم میاد.

هوا ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
حتما نباید مرتب به زبون بگه دوستت دارم به رفتارش نشون میده مردا اینجوری خلق شدن مطمئن باش اونای زبون بازی میکنن هر روز جلوی همه مردم دوستت دارم وحریم خصوصی رو به نمایش میذارن دوروغ میگن به شوهراتون اعتماد کنید

حسین ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
امروزه احساسات نیز رنگ ولعاب فریبنده ای به خود گرفته است و بیشتر به درد افزایش فالوور می خورد تا پایداری خانواده
یه مادر ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
خب همسر منم نمیگه ولی همیشه حواسش به من هست سرکار میره زنگ میزنه چیزی میخوای سر راه برات بخرم همیشه یه مقدار از حقوقش برای من کنار میزاره میگه برای خودت خرید کن با اینکه خودم شاغل هستم ولی سهم منو از حقوقش میده البته باید بگم ایشون همون قدر که به من میرسه به خواهر هاش هم میرسه هرموقع میریم خونه هاشون خودشون میگن داداش بهمون پول داد برامون خرید کرد. پسر ۱۷ساله ام همیشه میگه میخوام مثل بابام هم حواسم به خواهرم باشه وهم به همسرم
یه مادر ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
خب همسر منم نمیگه ولی همیشه حواسش به من هست سرکار میره زنگ میزنه چیزی میخوای سر راه برات بخرم همیشه یه مقدار از حقوقش برای من کنار میزاره میگه برای خودت خرید کن با اینکه خودم شاغل هستم ولی سهم منو از حقوقش میده البته باید بگم ایشون همون قدر که به من میرسه به خواهر هاش هم میرسه هرموقع میریم خونه هاشون خودشون میگن داداش بهمون پول داد برامون خرید کرد. پسر ۱۷ساله ام همیشه میگه میخوام مثل بابام هم حواسم به خواهرم باشه وهم به همسرم
شهروند ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
خب، ان شاءالله باب میل می شوند و به راه جامعه سلفی بگیر برمی گردند.

سحر ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
قیافت شده بهاره رهنما ...بشکه علاف مجازی..لاشه

محمد ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
خوفه من تپل دوس دارم
سحر ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
تو گفته بودی طلاق دادی ..لاشه

7 ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
شوهر منم به من نمیگه،پولدار و خسیسه،فقط چند بار برام هدیه خریده،میگه همینکه بعداداره مستقیم میام خونه و همش تو خونه هستم یعنی دوستت دارم
،منم همیشه مجبورش میکنم بهش میگم بگو دوستت دارم
اونم میگه.
،دیگه چیکار کنیم بعضیا سردن.درعوض بابام هر لحظه به من میگفت دوستت دارم

حسین ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
با اصرار کم کم مقاومت ایجاد می شود. بعضی از انسانها درونگرا و بعضی برونگرا به نسبت هستند و این در مورد رفتارو احساسات باعث تفاوت میشود. حتی این خصوصیات در انتخاب شغل نیز باید منظور گردد.
داش قدرت ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
دوستت دارم یعنی چی!؟ زنها خودشون لوس میکنند!؟ زن باید از سایه مردش وحشت داشته باشه!؟ یعده سوسول زنها رو پرو کردن!؟ سابق بر این اون قدیما ،مرد شب که میومد فقط میگفت ضعیفه شوم بیار اون کوفته کوفتی رو بیار کوفت کنیم کله سحر باید برم دونبال یه لقمه نون ! زن هم باید فقط بگه چشم آقا چشم سرور چشم ارباب ! دوست دارم چه صیغه ایی نه!؟

خسته از همه چیز ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
انگار از چاله میدون اومدی، لهجه ات منو کشته
احتمالا شما همون شاهرخ نیستید.
. ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
حالا توخودت صددرصد ازون زن ذلیلا میشی .
داش غلوم ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
دممت گرم،داش قدرت. از طرف داش غلوم
F ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
ببین حرف نزن. فقط همین انگار کلفت استخدام کرده
F ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
ببین چطور خودت خوشت میاد همسرت بهت بگه. چشم آقا. چشم سرورم. چشم ارباب. اونم دوست داره بعضی وقتا ی تکونی به زبون بی احساست بدی و بگی دوست دارم
نارنجی ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
واقعا برای چنین مردایی متاسفم که میزارین برای زنتون یک خریدن کیک یا یک کلمه حسرت بشه عقده بشه اینا که دیگه پول زیاد و....چی بگم واقعا برای امثال این خانوم دلم میسوزه خریدی ک خانم کنه چیزی میخواد بخره تا شوهرش سالی یبار براش یک کیک فقط بخره یا یک کادو خیلی فرق داره ب هیچ جاهم برنمیخوره والا

داش قدرت ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
برو بچه سوسول
ناشناس ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
درسته
ابی سلاخ! ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
یه مشت،عجقم! عجیجم!بوج بوج! بچه قرتی زیر ابرو برداشته!
.این سوسول بازی هارو راه انداختن!؟ دوست دارم چه کلاومیه نه! مرد ابهت مرد غیرت نون دراوردن! زن هم بابد بره خداتاشو شکرکنه شوور داره! سایه بالا سر داره.‌ از قدییم گفتن زن باید دسپخت داشته باشه ! اخلاقش با کتک درست میشه!؟ دیگه نبینم این سوسول موسول ها اینجا ادا دربیارن ها..

د ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
بعد ازدواج جرات داری از گل کمتربگو ببین چیکارمیکنن باهات