گریه شدید و ناراحت کننده ریحانه پارسا + فیلم

۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸ زمان مطالعه : 1 دقیقه
ویدیو منتشر شده از ریحانه پارسا بازیگر کشف حجاب کرده جنجالی که در آن به شدت گریه می کند و اشک می ریزد.
گریه شدید و ناراحت کننده ریحانه پارسا + فیلم

ریحانه پارسا بازیگر زن مشهور که مدتی است از ایران مهاجرت و اقدام به کشف حجاب کرده ویدیویی از خود منتشر کرده که در آن به شدت گریه می کند.


ریحانه پارسا ابتدا شروعی طوفانی در اینستاگرام داشت و فالوورهای او خیلی زود به یک میلیون رسید ولی بعد از مدتی پیج او حذف شد و پس از آن نتوانست مانند گذشته در اینستاگرام به شهرت برسد. به نظر می رسد او نتوانسته به اهداف تبلیغاتی خود که به خاطر آن دست به کشف حجاب و برهنه شدن زد برسد. چرا که این شیوه کسب درآمدی نیاز به یک پیج اینستاگرامی با فالوورهای بسیار زیاد دارد (خودش که می گوید پیج اینستاگرام اصلی ام هک شده است)

گریه شدید و ناراحت کننده ریحانه پارسا + فیلم

ریحانه پارسا این روزها حس و حال خوبی را تجربه نمی کند و خیلی ها می گویند او از راهی که رفته پشیمان شده است. این را قبلا هم در استوری زدن خطاب به کارگردان مشهور گفته بود که هیچ شب آرامی نداشته است. ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی اسفند سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شده است. وی از سال ۱۳۹۷ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و تاکنون در فیلم سینمایی گشت ارشاد، کوسه و سریال پدر نقش آفرینی کرده است. خانم بازیگر سال ۱۳۹۸ با مهدی کوشکی ازدواج کرده بود اما در کمتر از یک سال از هم جدا شدند.

اخبار گوناگون در برخط نیوز
زهرا ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
کاملا معلومه سردرگمی .نمیدونی اونوری باشی یا اینوری .خدا به دادت برسه .حس خیلی خفه کننده ایه این حس.

دکتر ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
زهرا اگه میخوای ریحانه رو ببرش خونتون نگهش دار البته بعیدمیدونم خونه ای داشته باشی
زهرا ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
چه ربطی داره آقای دکتر .من چی گفتم تو چی گفتی؟ درضمن ما نه یکی بلکه به لطف خدا دوتا خونه داریم تا چشت درآد.
دکتر ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۸
زهرادوتاخونه کلنگی داری به چه دردمن میخوره من داشته هام رو به به کسی نمیگم چون عقده ای نیستم
زهرا ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
اقای دکتر برو دم مطبت بازی کن .
Masoud.g ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۰
خودکرده راتدبیرنیست

همدرد ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
این بلاها رو مردم حسود سر ریحانه آوردن تا مشهور شد سریع توپیدن بهش در صورتیکه خیلی از بازیگرای هستن که خیلی خز بازی وجلف بازی درمیان ولی کسی چیزی نمیگه ریحانه به دلیل بی حمایتی این طوری شد . امیدوارم خدا کمکش کنه . ریحانه قوی باش .
مهتا ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
نام ننگینت روی نام عزیز ایران سنگینی میکنه تف سربالا

نیلو ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
بخدا این مریضه گناه داره. کاراش دست خودش نیست انقد سختی کشیده تو زندگیش الان این کارارو میکنه کسی حمایتش نکرده به این روز افتاده. دلش خیلی گرفته ازش معلومه. وای به حال اون روزی که دلت از همه چیز بگیره دیگه واقعا رد میدی. دلم براش سوخت نه مادری داره که باهاش دردد دل کنه. نه پدری که حامیش باشه.

نارنجی ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
از شرایط این بدتر و دیدم الان بهترین زندگی و دارن چون سختی کشیدن اتفاقا راه و چاه دستشون اومده