فرشته حسینی خطاب به مردم : شعور داشته باشید ! + عکس

۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
انتقاد شدید فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده از نژاد پرست بودن مردم و نداشتن شعور خانوادگی !
فرشته حسینی خطاب به مردم : شعور داشته باشید ! + عکس

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده بازیگر مشهور افغانستانی ایرانی سینما از نژاد پرست بودن برخی از مردم به شدت انتقاد کرد.

فرشته حسینی در صفحه شخصی خودش نوشت : اگر شما ناد پرست هستید کامنت های نژاد پرستانه ی خود را با پیج واقعی خود بگذارید. اگر شما از این کار خجالت می کشید و ترجیح می دهید با پیج فیک کامنت نژاد پرستانه بگذارید پس شما می دانید هیچ انسان متمدن و دارای شعور خانوادگی از الفاظ نژاد پرستانه استفاده نمی کند !

فرشته حسینی خطاب به مردم : شعور داشته باشید ! + عکس

تکلیف خود را مشخص کنید، یا نژاد پرست باشید یا نباشد ، یا شعور انسانی داشته باشید یا نداشته باشید، زندگی راحت تری را سپری خواهید کرد!

همه ی ما در انتخاب آزاد هستیم من انتخاب می کنم که عشق بورزم و روی اهدافم تمرکز کنم. ممکن است کس دیگر انتخاب کند که هویت نداشته باشد! و در زندگی نفرت پراکنی کند و هیچ چیز خوبی نداشته باشد. در آخر هرکس مسئول زندگی خود است و افکار آن شخص روی زندگی خودش تاثیر می گذارد نه فرد دیگری!

فرشته حسینی خطاب به مردم : شعور داشته باشید ! + عکس

انتقاد فرشته حسینی از کنایه مردم

فرشته حسینی خطاب به افرادی که او را مهاجر می نامند نوشت : مهاجرت چیزیه که توی هم هی کشورهای مختلف اتفاق می افته آیا ایرانی هایی وحود ندارند که مهاجر باشند ؟ واقعا به نظرتون اینقدر مسئله سادست ؟ واقعا با رفتن من به افغانستان مشکل حل میشه ؟ چرا قضاوت می کنید آدم ها رو ؟ چرا دید خودتو نرو انسانی تر و بالغ تر نمی کنید ؟

۰۰۰ ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
فرشته افغانی نامه پرازتوهین تورو نسبت به مردم مظلوم ایران خوندم بله اگه مردم ودولت ایران مثل آمریکا باشما رفتار میکردند اینقد جرات فحاشی و پرویی رو نداشتی درمرام ایرانی جماعت نیست دلشکستن ولی شما شورشو درآوردی پس جواب بگیر لیاقت شما افغانیا همینه بس که آمریکایها سگ شون رو روصندلی هواپیما نشوندن ولی شماها رو روکف هواپیما چقدر خودت وهم وطنای افغانیت به ایران با مرام حمله میکنید این جاخودخواهان نمک نشناس نیست گم شید هر سریع تر

ک ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
خیلی جالب بود من خواستم بگم شما پیش دستی کردی
منیر ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
وقتی از مردم و دولت ایران بدتون میاد خوب برگردین برین مملکتتون که ما هم نفس راحت از دستتون بکشیم
مهتا ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
ایران باپیشینه ترین کشور ونژاد آریایی برترین نژاد دنیاست خانواده در ایران معنا دارد نه در غرب ونه درکشور عقب افتاده افغانستان که دخترانشون رو میفروشند به پیرمرد هشتاد ساله صدقه سر ایران هویت دار شدی خفه شو

. ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
اگر معیار برتری به نژاد بود که انسان هیچ فرقی با حیوانات نداشت.
رزی ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
ناشناس ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
خدایی حسینی خیلی حرف میزنی یا بمون وساکت باش یا برو کشورت از دست ما خلاص شو بس دیگه تو هم شدی بهاره رهنما تا اینترنت رو باز میکنیم تو هستی. بسه بسه بسه

ندا ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
واقعا که همینطوره همه انسان هستیم همه رو خدا آفریده و به یک اندازه دوستمون داره ولی اعتبار و منزلت هر انسان نزد خدا برمیگرده به انتخابهای خودمون و راهی و روشی که میریم و در نهایت شخصیت و اخلاقمون از روی اون شکل میگیره اینکه کسی افغانستان به دنیا اومده اون یکی اروپا اون یکی آمریکا دست خودش نبوده اینکه یکی تو خانواده ثروتمند به دنیا اومده یکی تو خانواده فقیر بازم دست خودش نبوده اینکه یکی زشته و یکی زیبا باز هم دست خودش نبوده و هیچ تقصیری نداره این چیزا به انتخاب خودش نبوده و خیلی حقیره اون آدمی که از رو این چیزا بخواد کسی را قضاوت کنه یا بهش توهین کنه و تحقیرش کنه به قول امام حسین که میگه اگر دین ندارید آزاده باشید

سارا ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
این خانم توصیه هاش برای خودش نگه داره . تا زندگی بهتری داشته باشه. فکر میکنی الان افغانستان بود چکار میکرد؟؟؟؟؟نهایت یه دانشجوی بدبخت بود . پس حرف نزن خانوم حسینی مردم اینجا به قدر کافی مشکلات دارن.
سین ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
دهنت ببند ... کشورت جوونای ایرانی بدبخت کرد. شده منبع مواد مخدر ... هنوز اومدی نشستی اون بالا حرف مفت میزنی .

هانا ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
انسانم آرزوست.چتونه.بچاره با کلی عذاب پیشرفت کرده حالا ناراحتین که چرا اینقدر تو ایران معروف و موفقه.من ی ایرانی کرد هستم به همه نژاد ها احترام می‌زارم.ایشون هم زیبا هستن هم محترم.اینقدر آبروی ایرانی ها رو با این نظرات کوته فکرانه نبرید.
ناشناس ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
محمد زاده با این حرفا زنت ،دیگه هیچ طرفداری براتون نمیمونه

رها ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
اگه افغانستان بود الان میباس در به در دنبال جا و مکان و پناهندگی باشه.. ایرانیا که میگی خارج از کشور مثلا کانادا ،به مردم اونجا توهین نمیکنن... ولی وای بر تو....

ناشناس ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
ایشان الان یه ایرانیه چون همسرش ایرانی هست

ناشناس ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
چه ربطی داره. خودش افغانی هست. فقط اقامت ایران رو داره نژاد ش که تغییر نمیکنه با اقامت، همین.
سایه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
تو دیگه حرف نزن محمد زاده گور خودش کند با این زن بی ادبش