مریم معصومی : ترجیح می دهم دختر باشم تا زن مطلقه + عکس

۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
صحبت های جنجالی و جالب مریم معصومی بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما درباره ازدواج نکردنش را بخوانید.
مریم معصومی : ترجیح می دهم دختر باشم تا زن مطلقه + عکس

مریم معصومی بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما درباره ازدواج نظر بسیار متفاوتی دارد. او می گوید که یکی از دلایلی که خود من ازدواج نمی کنم این است که دوست ندارم طلاق بگیرم. یعنی دوست دارم یک دختر مجرد باقی بمانم تا اینکه روزی حتی به احتمال یک درصد طلاق بگیرم.

مریم معصومی : ترجیح می دهم دختر باشم تا زن مطلقه + عکس

این بازیگر جوان قبلا در مصاحبه ای گفته بود که در 15 سالگی عاشق شده و می خواست ازدواج کند ولی مادرش با ازدواج او مخالفت کرد و الان از تصمیم آن روز مادرش بسیار راضی است.

مریم معصومی : ترجیح می دهم دختر باشم تا زن مطلقه + عکس

مریم معصومی چگونه مشهور شد

او یک سگ دارد که رابطه بسیار صمیمی با او دارد و علاقه ی شدید او به سگش سوژه کاربران شده است. مریم معصومی در رشته علوم سیاسی در مقطع فوق لیسانس قبول شد اما عشق به بازیگری نگذاشت که مریم معصومی این رشته را ادامه دهد. مریم معصومی در سریال فاصله ها برای اولین بار ایفای نقش کرد. مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، دو خواهر و دو برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است . مریم معصومی برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش می باشد.

منبع : ایلنا

سعید ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
عوضی برای چی به مطلقه ها توهین می کنی صدتا مطلقه میشناسم از صدتامثل تو بهتر

ستاره ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
به درک ازدواج می‌کنی بکن نمیکنی هم نکن. برای چی به مطلقه ها توهین میکنی ترررشیده.

دودا ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
نترسید همین دختر ترشیده هان که آخرش با هزار التماس به مردای مطلقه میرن
ناشناس ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
سعید وستاره *مطلقه های این سایت هم مشخص شد!!!!(شوخی کردم ناراحت نشید) *.شاید مجبور شدن طلاق بگیرن شاید زندگی بهشون فشار آورده و هزاران دلیل دیگه برای همین میگن موقع ازدواج چشات رو باز کن. پیر شدی معصومی ولی عقلت کار نمی کنه درضمن هیچ مردی راضی نمیشه از صبح تا شب زنش تو فضای مجازی باشه اگه یه روز ازدواج کنی اولین دلیل طلاقت همین میتونه باشه.

داش ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
ترشیده

Natali ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
بترشه بهتر ازین که یه ازدواج ناموفق داشته باشه اونم تو همچین جامعه ای که کافیه بفهمن تو مطلقه یا بیوه ای دیگه اگه با برادرت هم راه بری، میگن از روزی که بیوه شده معلوم نیس با چندتا رابطه داره...
ناشناس ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
اوسکول بیشعور مگه مطلقه ها چشونه ک توهین میکنی؟ شوهر گیرت نمیاد بهانه بهتراز این پیدا نکردی؟ اخه کی میاد توروبگیره بااون قیافت

دودا ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
نترسید همین دختر ترشیده هان که آخرش با هزار التماس به مردای مطلقه میرن حالا هی مطلقه ها رو مسخره کنن

سحر ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
شمام خدایی بعضی خیلی کوتاه فکرید منظورش اینه ک درصد طلاق بالاست همون ازدواج نکنه بهتره خب راست میگه دیگه چه کاری شوهر کنی بعد طلاق بگیری . وگرنه قصد توهین به مطلقه ها ندارع .
امید ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
حداقل مطلقه ها جرات دارن ازدواجشون رو ثبت کنن و پای انتخابشون وایسن نه مثل شما بازیگرا ازدواج سفید کنن ترسوها به بهشت نمیروند ...در ضمن من مطلقه هم نیستم جهت اطلاع