ویدیو ادعای جنجالی سامیه لک بازیگر زن صدا و سیما درباره عاشق شدن مردهای متاهل را ببینید.
بازیگر زن تلویزیون : مرد متاهل هم می تواند عاشق شود ! + فیلم

خانم سامیه لک بازیگر زن تلویزیون که قبلا شهرت زیادی داشت ولی حالا کم کار شده است درباره عاشق شدن افراد متاهل صحبت های عجیبی را منتشر کرده است.


ظاهرا خانم سامیه لک در ازدواج خودش هم دچار مشکل شده و باعث جدایی آنها شده است (به دلیل خیانت) . اگر سالها پیش پیگیر سریال های تلویزیون بوده باشید حتما خانم سامیه لک را به یاد دارید. سامیه لک، بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در «مرگ تدریجی یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی به شهرت رسید، این روزها در جزیره کیش، مقابل دوربین سریال تازهِ سیروس مقدم رفته است. سامیه لک، پیش از این با «قلب یخی» و «آقازاده»، تجربه حضور در دو سریال شبکه نمایش خانگی را داشته و «جزیره»، سومین تجربه او در این عرصه است.

بازیگر زن تلویزیون : مرد متاهل هم می تواند عاشق شود ! + فیلم

جدیدترین سریال سامیه لک

خانم سامیه لک این روزها بر خلاف گذشته کمی پرکارتر شده و قرار است او را بیشتر در تلویزیون و سینما ببینیم. یکی از جدیدترین سریال هایی که او حضور دارد سریال جزیره است. سریال «جزیره»، به قلم علی طالب آبادی است که منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری، تهیه کنندگی آن را برعهده دارند.سامیه لک متولد خرداد ماه سال 1359 است ، یک خواهر کوچکتر دارد و مشغول به تحصیل در رشته مهندسی معماری در امارات است ، وی با مادر و خواهرش در امارات زندگی می کند. مرگ تدریجی یک رویا اولین مجموعهٔ تلویزیونی فریدون جیرانی بود از سال 1385 تا 1387 از شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
چه زن چه مرد متاهل بیجا میکنه عاشق میشه.کسیکه ازدواج میکنه در قبال طرف مقابل متعهده.

F ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
بله واقعن
هستی ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
هستی ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
غفار ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
اولاعشق کشک نیست وهرکسی عاشق نیست دومااسلام گفته مردمتعهل میتونه هزاربارعاشق بشه پس شمابیخودخودتون روخسته نکنیدچون حریف خدانیستیدونابودید
F.H ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
دقیقا غلط میکنه
م ع ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
اولا عاشقی و کلمه عشق حرمت دارد به اینی که شما فرمودین و اگر خدایی ناکرده طرفین چه خانوم چه اقا متاهل بوده و دنبال هوی و هوس باشند جسارتا خوانندگان محترم خیلی ببخشند دور از جون همه خانومها و آقایان متاهل (نامش فاحشگی است که نه زن می شناسد و نه مرد )شخص متاهل چه خانوم چه اقا در قبال همدیگر متعهد شده اند و تعهد داده اند پس نام این عشق و عاشقی نیست فاحشه گی است انشاالله خداوند آخر عاقبت هممون را ختم به خیر کند لعنت خدا بر شیطان

م ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۲
کاملا در اشتباهی!
جواب م ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
همین شما ها جامعه رو به لجن کشیدید
در جواب حرف م ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
شماها که درست میگین خدا کنه چیزی که تو زندگیتون دنبالشین بهش برسین
رامین ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
م ع، چقدر عقده ایی هستی!
F.H ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
کاملا درست اسمش گندکاریه
تیمسار! ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۱
حرف درستی زده! اگر متاهلی باید سرکوب کنی! این میل بشر به تنوع ! طبیعی است! منتها تعهد و اخلاق هم معیار ملاک است!؟

امیر ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
فارغ از اینکه حرف ایشون درست باشه یا نباشه اصلا صحبتی از مرد یا زن نکرده، مثل اینکه منظورشون هم زن و هم مرد بوده.

هستی ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
اره شماها به خودتون نگیرید
م ع ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
دیوید بنت مشاور و متخصص روابط جنسی می گوید اگر از دید شما طرف مقابلتان دارای جذابیت جنسی است بدانید حس شما به او شهوت است نه عشق

م ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
یه شبه ادم های مثل م ع، چون چیزی برای اثبات افکار مریضشون ندارند ! فقط به دیگران توهین میکنند! در حالیکه این رفتار فقط شخصیت نداشته اشون رو نمایان میکند!؟

یه نفر ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
بعله درست میفرمایین کسی که توهین میکنه بی دلیل نشان از عقده های وتحقرهای درونی و سرکوبهای که تو دنیای واقعی میشه ست