علاقه مرد متاهل به صبا راد مجری زن تلویزیون ! + فیلم

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
روایت جنجالی صبا راد مجری زن صدا و سیما از علاقه مرد متاهل به او و واکنش همسرش را در این ویدیو ببینید.
علاقه مرد متاهل به صبا راد مجری زن تلویزیون ! + فیلم

صبا راد مجری زن سابق صدا و سیما داستانی را روایت می کند که یک مرد متاهل علاقه زیادی به او داشته و به همین دلیل همسرش او را دعوا می کند و کانال شبکه را عوض می کند !


داستان از این قرار بوده که صبا راد می گوید یک زوج به من و مانی رهنما علاقه بسیار زیادی داشتند به طوری که همسر این آقا در کنسرت های مانی حضور پیدا می کردند و با او رفتار خیلی صمیمی داشتد و شوهر او ناراحت می شد. از آن طرف خود این آقا علاقه زیادی به برنامه های من داشت و همسر او برای تلافی کردن کانال شبکه را عوض می کند تا برنامه من را نگاه نکند.

علاقه مرد متاهل به صبا راد مجری زن تلویزیون ! + فیلم

صبا راد و همسر جنجالی در تهران

صبا راد مجری زن مشهور و البته جنجالی صدا و سیما که حالا دیگر مجری نیست و بلاگر اینستاگرام است مدتی است به تهران برگشته و همسرش مانی رهنما با آن همه توصیفاتی که از سختی زندگی در ایران داشت ظاهرا دوباره مجبور است آن سختی ها را تحمل کند ! این را واضح و روشن گفته که دیگر قرار نیست به ترکیه برگردد مگر برای مسافرت و اینگونه که مشخص است بیشتر روزهای سال را در ایران خواهد بود.صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

اخبار گوناگون در برخط نیوز
اسما ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
چه قدرهم با شوق و ذوق تعریف میکنه!

سلدا ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
فکر میکنه کاربزرگی کرده..مرد متاهل عاشقش شده..خاک عالم تو سر اون متاهلایی که باوجود داشتن شریک زندگی چشمشون دنبال اینو اونه چه زن چه مرد ..ادم باید چشم ودل سیر باشه در مورد هرچیزی تو زندگیش ..چشم ودل سیری فقط برا خورد خوراک نیست ادم چشم دل سیر به داشته های خودش قانع میشه و خوشحال وحتی داشته هاشو به رخ کسی نمیکشه
ناشناس ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
خیلی خشگل و جذاب شده

صبا ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
اوق سر پیری معرکه گیری

ناشناس ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
واقعا زشت هست که به طور علنی میگه یه مرد متاهل عاشقش شده واقعا آدم باید چشم پاک باشه مخصوصا وقتی متاهل هست خدایا کمک کن
امیر ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
ناشناس ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
مرفح بی دردهمیناهستن.

ناشناس ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
این خانم کلا آبرو رو خورده و حیا رو قی کرده!!!!سرشار از عقده ....واقعا که.کمی حیا کن خانووووم....چه خبره؟به کجا چنین شتابان؟خدایا عاقبت هممون رو ختم به خیر کن و به اندازه ظرفیتمون،ظرفمون رو پرکن.

جلیل مختار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
واقعاً که هر روز به بی لیاقت بودنشون بیشتر پی میبریم