حرکات جلف و غیر طبیعی گلشیفته فراهانی در باغ + فیلم

۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
ویدیو عجیبی که گلشیفته فراهانی بازیگر زن مهاجرت کرده در حال انجام حرکاتی عجیب و جلف از خودش منتشر کرده است.
حرکات جلف و غیر طبیعی گلشیفته فراهانی در باغ + فیلم

ویدیو زیر توسط گلشیفته فراهانی بازیگر زن ایرانی خارج نشین در سینمای هالیوود منتشر شده که می توانید تماشا کنید.


البته دیگر نمی توان روی ایرانی بودن گلشیفته فراهانی تاکید کرد چراکه به گفته خودش چندین سال است که ملیت خود را به کشور فرانسه تغییر داده و دیگر ایرانی نیست و رسما شهروند فرانسه است.

حرکات جلف و غیر طبیعی گلشیفته فراهانی در باغ + فیلم

گلشیفته فراهانی از سینمای هالیوود متنفر است

با اینکه ما مردم ایران گلشیفته فراهانی را بازیگر هالیوود می دانیم ولی خودش از این عنوان متنفر است و دوست دارد در سینمای آزاد جهانی بازی کند و در فیلم های هالیوودی آزادی (به آن صورتی که خودش تعریف می کند) وجود ندارد. او می خواهد در سینمای مستقل فیلم بازی کند و می گوید اگر می خواستم اسیر سینمای هالیوود بشوم از ایران مهاجرت نمی کردم. صحبت های پدر گلشیفته در مصاحبه جدیدش : درباره آنچه سر گلشیفته آمده، من فکر می‌کنم داوری شخص من به درد نمی‌خورد. او اصلا دیگر فقط دختر من نیست و یک هنرمند خوب ایرانی در جهان است و داوری‌اش را باید برای مردم بگذاریم. گلشیفته فراهانی بازیگر متولد 19 تیر 1362 است. گلشیفته فراهانی در 35 فیلم نقش داشته است که بسیاری از آنها در جهان شناخته شده اند. گلشیفته فراهانی در جایزه سزار 2014 برای بازی در سنگ صبور نامزد دریافت جایزه امیدبخش ترین بازیگر زن شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره 3 قاره را گلشیفته فراهانی برای بازی در بوتیک دریافت کرد.

اخبار گوناگون در برخط نیوز
اسما ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
زهرا ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
دیوانس!!!

وجدان ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
یه ستاره حسود
emad ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
الان ایشون یک ایرانی نیس طرفدارای خودشم توی آمریکا داره و از صد تا هنرمند در ایران موفق تره چنتا آدم حسوده بدبخت مثل شما هستن که دیگران رو قضاوت میکنن این طرز فکرتون رو عوض کنید

مهدی ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
موافقم
محسن ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
مخالفم
نازی ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
من هم موافقم
پونه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
با شما موافقم .
رضا.ح ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
پاسخ ب مهدی. غلط کردی مخالفی مثلا موافق باشی یامخالف چ میشه کوته فکر
سعید ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴
بدبخت این آشغال کجا حسودی داره؟ رسما رد داده.
ناشناس ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
متاسفم واقعا این که ادم نیست همه چیزای زنونه اشو عرضه می کنه تا فالوورجمع کنه خجالت اوره
حالا ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
خیلی احمقی آخه این بدبخت آواره هرزه چی داره برای حسودی که کسی بخواد بهش حسودی کنه
اسما ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
عماد ببین چه دعوایی راه انداختی بین مردم!!!
یونی ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
دقیقا همینطوره . از تمام بازیگرای داخل کشور موفق تره که داره توی هالیوود بازی میکنه .
س ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
چکار کرده بیچاره چرا شادی برای زن ها حرومه و همیشه باید سیاه پوش و افسرده باشن تا بشن خوب

کاربر ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
آی گفتی
نازنین ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳
واقعاً راستشو میگی
رها ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
دمت گرم از نظر مردا ما باید سیاه پوش وجدی باشیم تا بهمون بگن باوقار
گلشیفته عشقش کشیده شادی کنه به شما چه
فاطمه. م ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
برگرده ایران چ بشه ماهاکه توی ایرانیم چ لذتی بردیم من 30سالمه شبیه 50ساله هام میخندیم میگن دیونس. نمیخندی میگن دپرس. شادی میگن جلف ناراحتی میگن توفکریکیه.زیادحرف میزنی میگن وراج حرف نمیزنی میگن لال. خلاصه هرررررجورباشیم حرفوزدن خوشبحالش.بعدم چکارکرده میگین جلف بازی همین ماهاروعذاب میدین کمه افتادین ب جون اون ور آبیا. از دستتون فرار کردن بازم ولشون نمیکنین

اسما ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
فاطمه جان خانمها هرکاری بکنن مردم حرف درمیارن حتی خانواده خودشون ولی آقایون و حتی پسربچه ها آزادن هرکاری بکنن
ایرانی ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
احسنت
شهروند ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
بازهم قصه همیشگی و نا فرجام. چرا دو قطبی می کنید مسایل انسانی را .
حاجی ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
بدلیل حواشی کرونا ، دورکاری ، تضعیف وضعیت کسب و کار و دور شدن از گعده های فامیلی و دوستانه نگاهی به این اخبار از سلبریتی ها میکنم ، هرچند انسان از خود منزجر میشه بخاطر پیگیری اخبار این جماعت ولی یک حسنی که داره این هست ؛ خدارا شاکرم که از این محافل دور هستیم و پیشاپیش آینده اینها قابل حدس هست . به چند هنرپیشه معروف دهه پنجاهی نگاهی کنید نام نمیبرم اما همه میدانند منظور چه کسانی هستند . خداکند که نوجوانان ما مخصوصا دختران این سرزمین کمی تامل کنند وعاقبتشان را مد نظر قرار دهند ، پول بسیار خوب است ، شهرت جذاب است اما به چه قیمتی ؟؟ اون فوتبالیست درجه چهارمی پست میزاره تا تیم عربستانی تیم ایران رو شکست بده !!!

طاهره ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
دقیقا