خوانندگی دختر بدل ایرانی آنجلینا جولی + فیلم

۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
ویدیو کاملا متفاوت از رامانا سیاحی دختر ایرانی که خودش را شبیه به آنجلینا جولی می داند را ببینید.
خوانندگی دختر بدل ایرانی آنجلینا جولی + فیلم

رامانا سیاحی دختری است که در ایران به بدل آنجلینا جولی مشهور شده و خب طرفداران زیادی را توانسته جذب خود کند.


او خودش را مدل می داند و به شهرها و کشورهای زیادی سفر می کند و البته می گوید این سفرها بیشتر کاری است. در خارج از ایران کشور فرانسه را به عنوان کشور دوم خودش می داند و می گوید در آنجا به عنوان مدل مشهور شبیه به آنجلینا جولی شناخته می شود و از او امضاء می گیرند.

خوانندگی دختر بدل ایرانی آنجلینا جولی + فیلم

آیا رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی است ؟

وقتی صحبت از رامانا سیاحی می شود کسی نمی گوید شبیه به آنجلینا جولی نیست (حداقل اکثر مردم قبول دارند که او به آنجلینا جولی شبیه است) اما حاشیه ها و صحبت ها بر سر این است که آیا قیافه او به صورت طبیعی شبیه به آنجلینا جولی است یا با عمل های زیبایی خودش را شبیه کرده است؟ رامانا سیاحی می گوید هیچ عملی برای شبیه شدن به آنجلینا جولی انجام نداده است و سعی هم ندارد شبیه او شود ! دانش آموخته رشته گرافیک می باشد، به دلیل شباهت طبیعی خود به آنجلینا جولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا کار مدلینگ می کند و تجربه بازیگری هم دارد. نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است.

اخبار گوناگون در برخط نیوز
فرزاد ملقب به فری ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
اینم از ننش قهر کرده ها،خواننده شده

اسما ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
فاطمه گلی ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
یعنی چی؟!
اسما ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
صداش برای خوانندگی خوب نیست

فاطمه. م ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۱
جمع کن بابا زشته بخدا.غلط کردی تو بعنوان نظافتچی دستشویی آنجلینانمیشی.نمیگی دختر مردم میبینه خودکشی میکنه

باران ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
چه حسودانه حرف زدی
فاطمه. م ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
واقعاحرفتوبه شوخی میگیرم. آخه ب چیش حسودی بکنم بگو ب چیش تواصلامنو میشناسی ک همچین حرفی درموردم میزنی اصلا میدونی من کیم وچ جایگاهی دارم.
الی ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
واقعا شبیه آنجلیناس دیگه!!! واقعیتو نمیشه انکار کرد این حسودیاااا از کجا نشأت میگیره معلوم نیست!!!!
دخی استقلالی ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
الی خانم بله همه میتونن کپی دیگران باشن ولی جنس فیک خریدار نداره!!
این هیچوقت نمیتونه به نیم درصد محبوبیت آنجلینا برسه !!!!!!
فاطمه. م ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
دخی استقلال ولشکن اینا ی چیزی شنیدن ب معنیش نرسیدن ونخواهندم رسید. آدم وقتی موفق میشه وجایگاهی پیدا میکنه ک خودواقعیش باشه ازاسم وشکل واصل خودش استفاده کنه نه ازفیک مردم صدقه سری پول وعمل زیبایی الان میتونی هرکی بخوای بشی ولی هرچه نه حسودی نداره
زينب ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
حتما چون اصالت عرب داره. زورت میاد. خداییش اگه قبل اینکه خودشو معرفی کنه. خیال نمیکردی خوده آنجلینا بود
... ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
حسود
هموطن ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
ببخشید اون کاربری که میگه چون عربه بهش حسودی میکنین حرفت خیلی توهین آمیزه تو داری عرب رو نژاد برتر میدونی یعنی بقیه ایرانی ها که عرب نیست باید برن بمیرن؟!اول حرف رو مزه مزه کن بعد بلغور کن
سمیرا ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
سعی کن در رفتار و عمل مثل آنجلینا جولی باشی خدیجه خانمی که اسمتو گذاشتی رامانا....آنجلینا چندتا موسسه خیریه داره و سرپرستی خیلی از بچه های بی سرپرست و قبول کرده تو چی کار کردی فقط با عمل جراحی خودتو نسبتا شبیهش کردی و قر و اطوارارشو یاد گرفتی و خودنمایی میکنی...کارای دیگه شو یاد بگیر

ناشناس ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
حالا به حرفت کاری ندارما ولی یه نگاه به دماغش خدایی بکن این کجاش عملیه
۷ ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
به خدا فقط اسم خدیجه بهش میاد برو تو بحر قیافه
در جواب عدد۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
اسم خدیجه چشه لیاقت اسمشو نداشت ..همین رامانا بهش میاد..خدیجه یه زن پاکدامن ومقدس بود..لطفا تو تظراتتون به عقاید مسلمونا توهین نکنین
حسین ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴
نشانه ای دیگر از مرغ همسایه غازه. اسم خدیجه و... را کوبیدن و سایر اسمی نامانوس را با اصالت جلوه دادن. حالا که این اسم بانوی معرفت در کلاس ابتدایی حداقل به گوش شنوا رسیده است.
سمیه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
والا من نمی‌دونم این کجاش شبیه آنجلیناس

الی ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
همونجاش شبیهه که منو تو نیستیم!!!
میامی ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
الی یا خوده رااااامانا هستی یا فک و فامیلش وگرنه این حجم از چاپلوسی برای یه آدم غریبه بی سابقه س
بعد هم اینکه هر کی هر نظری داره عین قورباغه وسط نپر و دفاع بی خودی نکن شاید از نظر یه نفر این خانم زشت باشه از نظر یکی خوشگل پس نظرت رو تحمیل نکن چرت
الی ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
وااااای که چقدر ما زناااا حسودیم....!!!

فاطمه. م ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰
فقط خودت حسودی وبس ازجانب خودت حرف بزن